piątek, 3 stycznia 2014

Czas, czas...

a właściwie jego brak, tak szybko leci, że zrobił nam się nowy rok, a jakżeby inczej. Miałam tyle rzeczy do pokazania, głównie ozdób choinkowych a nie zajrzałam tu tyle czasu. Zmusiło mnie jednak ponaglenie z bloga Polskie Handmade na temat wymianki.
Z wielką przyjemnością wziełam w niej udział. Tematem było Boże Narodzenie, Zima, te klimaty. Biorąc pod uwagę wskazówki jakie dała mi Ola , która była moją parą wymiankową sprezentowałam jej :
3 bransoletki w kolorach zimowych ( niebieski )
przydasie z dziedziny decoupage
słodkości
małe perfumki i sól do kapieli, bo  w końcu to kobieta i nie wierzę, aby nie miało to przynieść radości !

Od Oli dostałam przepiękną szkatułkę, którą slicznie sfotografowała, więc zapraszam na jej blog ( post ).

Zresztą, prezenty, które ja jej wysłałam też ładnie sfotografowała, ale żeby nie było pusto wstawiam moje - marnej jakości fotki. I szcześliwego nowego roku !

Możecie mi życzyć więcej czasu i motywacji do pisania postów, bo do tworzenia niewątpliwie są.



3 komentarze:

  1. W takim razie ja Ci tego czasu i motywacji życzę z całego serca :)
    Przesyłam najlepsze życzenia noworoczne! I zapraszam na candy :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywacji życzę choć sama wiem że to trudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak więc czasu i motywacji do pisania bloga, życzę i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń