piątek, 15 czerwca 2012

Chainmalle - bransoletka

Praca na Wyzwanie u Modraka :) Juz sie chyba wszystcy do tego przyzywczaili.
Paczek i to z dzemem był nie lada wyzwaniem.
U mnie po pierwszy bransoletka w okraglym - paczkowym ksztalcie.
Poza tym ogniwka bransoletki w paczkowym kolorze i kula w kolorze nadzienia.
Generalnie jestem z tej pracy zadowolona zwłaszcza ze to pierwsza rzecz jaką robilam w tej technice. Wyszlo nie najgorzej ale to zdecydowanie najlatwiejszy sposob. Inne troche mi nie wychodzily ale na pewno bede jeszcze starala sie je jakos zrozumiec i cos z nich stworzyc. W internecie znajdziecie mnostwo stron  z tym jak rozpoczac swoja przygode z chainmalle :)
Zostawiam Was z moja praca :)

1 komentarz:

  1. Fajnie wyszła.
    Ja też próbuję, ale na razie zdecydowanie mniej skomplikowane sploty.

    OdpowiedzUsuń