piątek, 27 kwietnia 2012

Odświeżamy tenisówki

Idzie wiosna więc ręce aż mi sie palą do wszelkich przeróbek. Dziś pokazuję jak mozecie przerobić dobrze nam wsyztskim znane tenisowki z Atmosphere. Możecie z pomysłów korzysatać jeżeli znudził Wam się wygląd starych butów lub gdy maja one np dziurke. W moim przypadku to własnie to było bodźciem. Ale to na samym końcu. Na początek kilka pomyslow których ja (póki co) nie wykorzystałam:
1. Doszywanie materialu który gdzieś Wam zalega. Nie potrzeba tego dużo więc na pewno coś wygrzebiecie ;)
2. Doczepianie przypinki
3. Wymianiami sznurowki na lańcuszki

A teraz to jak wygladaja moje trampki! Poprzyczepialam mase agrafek i nawet jestem zadowolona z efektu. Musialam to uczynic bo jak mowilam zrobila mi sie w nich dziurka. Jezeli tez bedziecie chcialy to zrobic to radze od wewnatrz podczepic kawalek materialu w kolorze trampka bo jednak miedzy agrafkami widac paluszki ;)
Owocnej w projekty DIY majówki! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz